کشف بیش از 67 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران 

کد خبر: ۷۷۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 11 August 2019
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف بیش از 67کيلو موادمخدر از نوع ترياک و حشیش در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودروهاي عبوري در محور گچساران به شيراز ، به يک دستگاه خودروي ال نود به رانندگي شخصي با هويت معلوم و سرنشيني خانمي با هويت معلوم مظنون که پس از هماهنگي با مقام قضايي ، خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند. 
وی افزود : در بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 39 کيلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع ترياک و 28 کيلو و 700گرم مواد مخدر از نوع حشيش که به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود کشف شد.
موسوی خاطر نشان کرد :  دو نفر قاچاقچي با هويت معلوم دستگير که با تشکیل پرونده اي در اين خصوص ،متهمان در اختيار مقام قضايي و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان"گچساران"در پايان از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد : مردم و همشهريان عزيز بايد پليس را درتامين امنيت جامعه ياري نمايند و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه را از طريق تماس با تلفن110به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار